Od nowego sezonu ligowego firma Rieber Foods Polska S.A. przestaje być sponsorem tytularnym drużyny siatkówki męskiej Delecta Bydgoszcz i dołącza do grona Przyjaciół Klubu.
W nowym sezonie ligowym bydgoscy siatkarze wystąpią w rozgrywkach bez logo Delecty na koszulkach i w nazwie klubu.
"Decyzja o zmianie statusu ze sponsora tytularnego na Przyjaciela Klubu została podyktowana przyjętą na najbliższe lata strategią marketingową, która zakłada koncentrację uwagi i środków na nowych, innowacyjnych produktach i ich szerokiej promocji marketingowo-sprzedażowej" – mówi Kamila Szlachetka, specjalistka PR Rieber Foods Polska S.A.
Piotr Sieńko, prezes zarządu Łuczniczka S.A. dodaje: "Przez ponad 12 lat marka Delecta ze znakomitym skutkiem pomagała budować siatkówkę męską przez duże „S”. W ostatnim sezonie klub przez długi czas pozostawał liderem rozgrywek. To przekładało się na pozytywny przekaz medialny dot. sponsora, mierzalny ilością doniesień prasowych, transmisji telewizyjnych i radiowych oraz liczbą kibiców obecnych na widowniach. Wierzę zatem, że nasza współpraca przyniosła wymierne korzyści obu stronom".
Wszystkie dotychczasowe zobowiązania Rieber Foods Polska S.A. wobec klubu sportowego i drużyny zostały sfinalizowane z największą dbałością o zachowanie dobrych relacji i obustronnej satysfakcji. W nowym sezonie ligowym firma będzie nadal wspierać drużynę finansowo, jednakże w zakresie doprecyzowanym w ramach pakietu „Przyjaciel Klubu”.
Dodatkowych informacji udzielają:
Po stronie Klubu Męskiej Drużyny Siatkówki z Bydgoszczy |
Po stronie Rieber Foods Polska S.A. |
Tomasz Konieczyński
Anna Falk |
Kamila Szlachetka
Agnieszka Rudek |