„Firma Transfer i Pan Tadeusz osobiście uznał już trzy lata temu, że budowanie marki Transfer przez bydgoską siatkówkę jest dobrym ruchem biznesowym. Myślę też, że emocjonalnym, bowiem Pan Tadeusz jest kibicem siatkówki” - rozpoczął Prezes bydgoskiego klubu, Piotr Sieńko. Tym samym od wtorkowego popołudnia bydgoscy siatkarze występują pod nazwą Transfer Bydgoszcz. Rozmowy toczyły się bardzo szybko, co podkreślał Prezes naszego klubu - „Jestem naprawdę szczęśliwy, że udało się zakończyć rozmowy, które były bardzo dynamiczne, w sposób satysfakcjonujący obie strony. Moją osobistą intencją jest to, by Pan Tadeusz i jego firma odczuła konkretne benefity, tak samo jak poprzednia firma, która była naszym sponsorem tytularnym. Delecta była naszym sponsorem wiele lat, w pewnym momencie została sponsorem tytularnym i zawsze miała z tego tytułu korzyści. Z racji bardzo dynamicznej decyzji Pana Tadeusza, moją intencją jest to, by przełożyła się to na sukcesy firmy Transfer” - powiedział Piotr Sieńko.
Skąd tak szybka decyzja o znacznym zwiększeniu wsparcia dla bydgoskich siatkarzy? „Dobre efekty promocyjne i dobra atmosfera wokół siatkówki skłoniła nas do większego zaangażowania się w sponsorowanie. Szczególnie po wycofaniu się firmy Rieber Foods Polska SA nasze rozmowy nabrały znaczącej dynamiki” - przyznał właściciel firmy Transfer, Pan Tadeusz Matykiewicz. Obaj Prezesi podkreślali, iż kwota, na którą opiewa umowa pozostanie tajemnicą. Umowa podpisana została na najbliższy sezon.
W rozgrywkach 2013/2014 zagramy pod nazwą Transfer Bydgoszcz. Wielu kibiców spodziewało się, iż po wycofaniu się ze sponsoringu tytularnego firmy Rieber Foods Polska SA, w nazwie znajdzie się miejsce dla Chemika. Dyskusji na temat samej nazwy było wiele, co szczegółowo wyjaśnia Prezes bydgoskiego Klubu - „Było mnóstwo dyskusji i mnóstwo opcji. Rozważaliśmy wewnętrznie, również z Radą Nadzorczą, by nazwa była, mówiąc kolokwialnie „na wieki”. Jednak uznaliśmy, że to wyjście będzie lepsze, bowiem wszystkim nam zależy, by bić się o medale, to moja ambicja, którą zawsze wygłaszam. Skoro jest wiarygodny sponsor, który może zyskać na tym, że będzie sponsorował siatkówkę męską i jednocześnie będzie budować swoją markę, to czemu z tego nie skorzystać?” - powiedział Piotr Sieńko.
Co ważne, logotyp, który już od kilkunastu dni możecie oglądać na naszej stronie www jest logotypem obowiązującym. Nie ulegnie on zmianie. Zmianie natomiast ulegnie adres strony internetowej. Już wkrótce znajdziecie nas wpisując w wyszukiwarkę – www.transferbydgoszcz.pl. Na naszym fan page'u na Facebooku już od wczoraj natomiast widniejemy pod nazwą Transfer Bydgoszcz.